Garancia

Garanciás probléma esetén vegye fel velünk a kapcsolatot:
Tel: +36 21 200 7135‬, email: rma@mobilego.hu

Amennyiben a garancia rajtunk keresztül érvényesítődik így meghibásodott készüléket közvetlenül a mi címünkre szükséges visszajuttatni:
MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia

Kérjük hogy a készüléket megfelelő csomagolásban küldje vissza, hogy ne sérülhessen. (Nem csomagolt, vagy csomagolás sérült készüléket nem áll módunkban átvenni. Amennyíben utánvétes a csomag, azt is vissza küldjük a feladónak)

Gyártói garancia esetén a terméket szervizelése következő hivatalos márkaszervizekben történik.

Apple
Almárium Pro vagy iStyle szerviz (az iStyle szervizbe előzetes bejelentkezés szükséges!)

Samsung
Oktogon szerviz Kft vagy TeleMax GSM

Huawei
Cégünk címére kell küldeni, és mi küldjük az Európai márkaszervizbe.

A garanciális igény abbaz az esetben nem teljesíthető, ha fennáll a következő feltételek valamelyike:

  • A visszakapott termék nem általunk forgalmazott termék.
  • Nincs mellékelve a kitöltött hibabejelentő formanyomtatvány, vagy értelmezhetetlenül van kitöltve.
  • A jelzett hiba nem valós.
  • Lejárt a termék jótállási ideje.
  • Ha a hiba bizonyíthatóan a termék nem rendeltetésszerű használatából ered (leejtés, törés, egyéb fizikai behatás), vagy szakszerűtlen beépítésből ered.
  • Azon termékek, melyeknek beépítéséhez forrasztás szükséges, nem garanciálisak, mivel a hiba helytelen beépítésből is adódhat.

  • A termék garanciális eljuttatása címünkre a vásárlót terheli. A készüléket a javítás után díjmentesen visszaküldjük a postázási címre.
    A garancia a vásárlás napján aktiválódik és kizárólag a mobilego.hu (mint szolgáltatónál) érvényesíthető.

    Új termékekre gyártótól függően 12 hó teljes körű forgalmazói garancia érvényes, Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.

    A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a webshop ügyfélszolgálat kezeli, az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 6 hónapon túl, de a 1 éven belül pedig a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez szükséges fordulnod, ha külső szakvéleményt szeretnél a kifogásolt termékről.

    Elállási jog

    A Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltatóval megkötött szerződéstől. Ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a vásárló jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

    Az elállási/felmondási határidő:
    • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
    • termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
    • több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
    • több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
    • termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

    Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
    MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia

    Az elállás/felmondás joghatásai

    Ha a Vásárló eláll a Szolgáltatóval kötött szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés banki utalással történik.

    A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

    A Vásárló köteles a Szolgáltató részére, a MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

    A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. Utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkba átvenni.

    A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk a Vásárló felé.

    A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

    A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

    • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
    • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
    • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
    • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
    • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
    • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
    • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
    • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát