Reklamáció

Garanciás probléma esetén vegye fel velünk a kapcsolatot:
Tel: +421 47 4911282
email: rma@mobilego.hu

Kérjük hogy a készüléket megfelelő csomagolásban küldje vissza, hogy ne sérülhessen. (Nem csomagolt, vagy csomagolás sérült készüléket nem áll módunkban átvenni. Amennyíben utánvétes a csomag, azt is vissza küldjük a feladónak)

A meghibásodott készüléket közvetlenül a mi címünkre szükséges visszajuttatni:
MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia

A garanciális igény abbaz az esetben nem teljesíthető, ha fennáll a következő feltételek valamelyike:

  • A visszakapott termék nem általunk forgalmazott termék.
  • Nincs mellékelve a kitöltött hibabejelentő formanyomtatvány, vagy értelmezhetetlenül van kitöltve.
  • A jelzett hiba nem valós.
  • Lejárt a termék jótállási ideje.
  • Ha a hiba bizonyíthatóan a termék nem rendeltetésszerű használatából ered (leejtés, törés, egyéb fizikai behatás), vagy szakszerűtlen beépítésből ered.
  • Azon termékek, melyeknek beépítéséhez forrasztás szükséges, nem garanciálisak, mivel a hiba helytelen beépítésből is adódhat.
A termék garanciális eljuttatása címünkre a vásárlót terheli. A készüléket a javítás után díjmentesen visszaküldjük a postázási címre.
A garancia a vásárlás napján aktiválódik és kizárólag a mobilego.hu (mint szolgáltatónál) érvényesíthető.

Új termékekre gyártótól függően 12 hó teljes körű forgalmazói garancia érvényes, Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.

A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a webshop ügyfélszolgálat kezeli, az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 6 hónapon túl, de a 1 éven belül pedig a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez szükséges fordulnod, ha külső szakvéleményt szeretnél a kifogásolt termékről.

Elállási jog

A Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltatóval megkötött szerződéstől. Ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a vásárló jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő:
  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
  • termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
  • több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
  • több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
  • termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.
Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Vásárló eláll a Szolgáltatóval kötött szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés banki utalással történik.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vásárló köteles a Szolgáltató részére, a MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. Utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkba átvenni.

A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk a Vásárló felé.

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:
  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát