A vásárlás menete


VÁLASSZD KI A KERESETT TERMÉKET

A termékkatalógusban legetőséged van termékkategória szerint és szűrő segítségével is megkeresni a kívánt terméket. Kereső használatával kereshet név és termékkód szerint is. A termék adatlapján az ár mellett feltüntetjük a készletünk állapotát, így tájékoztatást tudsz kapni arról, hogy a kiválasztott tétel milyen gyorsan lehet a Tiéd. Ha a termék állapota Raktáron feliratot tartalmaz, így általában 1-2 nap alatt a termék megérkezik Hozzád az ország bármely pontjára.

KOSÁR

Amennyiben valamelyik terméket meg szeretnéd vásárolni/rendelni akkor a termék mellett található kosárba teszem gombra kell kattintanod. A termék ekkor a kosárba kerül. Ha több terméket szeretnél még a kosárba helyezni, akkor a vásárlás folytatása gombra kilikkelve nyugodtan folytatsd tovább a böngészést és a következő megvásárolni kívánt terméket ugyanilyen módon helyezheted a kosárba. A kosár tartalma mindíg elérhető a jobb-felső menüpontból.

MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE

A kosárban - Itt adhatsz meg minden adatot, ami ahhoz kell, hogy rendelésedet fogadni tudjuk. Ehhez a következőkre van szükségünk: pontos neved, email-címed, telefonszámod, és az a cím, ahová szeretnéd megkapni a csomagot. Ha ezeket az adatokat jól adod meg, akkor rendelésed biztosan meg fog érkezni hozzád, és bármilyen probléma esetén fel tudjuk venni veled a kapcsolatot. Ha van kuponkódod, akkor azt is itt válthatod be, így a különböző kedvezmények módosíthatják a számla végösszegét. Győződj meg arról, hogy mindent pontosan írtál be, és add fel a megrendelést a képernyő alján látható gombra kattintva.

Rendelésed megérkezésekor email-t küldünk az általad megadott címre, így ellenőrizni tudod, hogy minden rendben van-e. Ha igen, akkor nincs más dolgod, mint várni a csomagot, amit a futárnak tudsz majd kifizetni. Ha valami problémát veszel észre, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

  • utánvéttel - leggyorsabb megoldás, hogy az áru minél előbb Hozzád érkezzen
  • bankkártyával
  • banki utalással - szükséges hogy az utalás megérkezzen a számlánkra ahhoz, hogy megrendelést kiszállíthassuk
SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK
  • Csomagküldő - személyes átvételi pontokon
  • Kézbesítés GLS futárral
Országos kiszállítás esetén 13 óráig leadott rendeléseket következő munkanapon teljesítjük. Pénteki rendelések hétfőn kerülnek kiszállításra. A megrendelést a futárszolgálat munkanapon 8 és 18 óra között kézbesíti melynek pontos idejét nem tudjuk megállapítani. Kérjük, vegye figyelembe, hogy leárazás idején, vagy forgalmasabb időszakokban, például ünnepekkor, a szállítás több időbe telhet.

MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása minden nap 8-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra.

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

REKLAMÁCIÓ

A reklamáció esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a következő emailcímen: rma@mobilego.hu, ahol informáljuk Önt a következő lépésekről. Abban az esetben, hozzánk szükséges küldeni az adott terméket, kérjük erre a címre küldje: MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Velky Krtis, Slovakia.